Home is wherever I’m with you

i helgen har vi bott i kollektiv på andra sidan göteborg än den jag är van vid. det har varit väldigt fint med åtta tjejer från olika delar av Sverige på 62 kvadratmeter. sådär så att det är kroppar överallt och man äter byter om duschar åker spårvagn pratar sover skrattar tillsammans. det var alltid något som lät. vi festade i tolv timmar i sträck, pratade om allt mellan himmel och jord, låg i stora högar i sängar och fattade inte riktigt att vi faktiskt träffades. man borde ha mer helgkollektiv. verkligen.
inatt blir det svårt att sova utan ljudet av andras andetag.

10 svar to “Home is wherever I’m with you”

  1. Elin Says:

    fy fa-an alltså vad fint. jag älskar din blogg sandra.

  2. Noomie Says:

    sv; inte ens jag vet vad rubriken innebär. Var rätt borta just den där perioden XD

    Jag kommer sakna att ligga och lyssna på när alla sover. Jag kommer sakna ljudnivån, tacosluncherna och jag kommer sakna dig!

  3. Elin Says:

    Kunden kunde inte blivit bättre än den blev. ❤

  4. Elin Says:

    Helgen * kunde inte blivit bättre än den blev ❤

  5. Emma Says:

    Jag saknar kollektivet!

Kommentera

