existensflykt

stagnation
och jag
jag måste hitta något
att inte fly ifrån
bara sluta dupera
och gömma mig själv
utlandsresor
är en dyr flykt
från sig själv

men jag försöker
bara finnas

6 svar to “existensflykt”

  1. Emma Says:

    Så himla himla bra! Har läst den flera gånger nu. Perfektion från början till slut.

  2. smultris Says:

    åhhh, gåshudspoesi… aj lajk.

    tack för dina fina ord hos mig 😉

  3. Sandra Says:

    vad fint att ni tycker om den! det är något som gör att jag själv inte alls gillar den, men jag hoppas det försvinner.

  4. Sophie Says:

    så himla bra är du!

  5. M. Says:

    Du är så himla bra!

Kommentera

