sånt som är fint att få höra

”saknar din hand på mina revben o andetag i örat”

5 svar to “sånt som är fint att få höra”

  1. Anonym Says:

    mirakelpelledont ❤

  2. smultris Says:

    det där är ord som betyder allt, eller hur… ord man skulle kunna tatuera på insidan av ögonlocken.

  3. Ema Says:

    Åh, sådanadär ord är guldvärda att få höra.

    Alltså, ja, precis så duktig är hon.
    Du förklarade hemskt bra! Och jag måste säga tack,
    för jag har liksom inte riktigt kunna förklara henne… Och hennes ord.

    Jag tror att den heter Wolves and Bucks, eller något sådant…
    De är förjävla snygga. Tvivlar på om de verkligen existerar sånt fint folk….

    Alla liv var verkligen ett.
    En smågalen tid.
    Men fin att se tillbaka på, ändå.

    Åh, vad fint! Vad glad jag blir!
    Och javisst, det måste ha varit hos Emma. 🙂

Kommentera

