*

med skrivmaskinsljud i nätter och ord som bara kan komma fram när de trycks med bläck så att pappret formar sig efter dem.

Ett svar to “*”

  1. Ema Says:

    Jag älskar skrivmaskinsljudet.
    Dock så börjar min skrimaskin bli lite… Seg?
    Nåväl, den har ju några år på nacken så det får den lov att bli.

    Svar på din kommentar;
    I mig med. Och… Det konstigaste var att det var en vän till mig som uppmärksammade vad det egentligen var för en bild.
    Skamligt nog så har jag aldrig hört talas om Pol Pot förut.

    Minsann att de är. Annika Norlin är bäst på att få ut ens egna tankar i skrift. Jag har verkligen svårt för att skriva ner mina tankar.
    Istället så gör hon det åt mig.

    Fina människor är bäst.
    Känns som att de bor på en annan planet,
    och att man vill åka dit och leva där med dem.
    Bland nudlar, en söt katt, snyggt folk och extremt fin inredning.
    Men egentligen är det bara en flyg/tågresa bort.

Kommentera

