när tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån

2 svar to “när tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån”

  1. emma Says:

    du är så himlans finfinfin sandra! jag hoppas du vet det. om inte, att du snart förstår det. jag vill ha lövkrig med dig, dansa i höstvindar. oh. det skulle vara vackert.
    åh. det är magiskt. femton sidor med finheter. jag brukar bläddra igenom dem då och då. vill också ha såna där fina framträdande nyckelben som på så många av de bilderna.
    så vackert foto. det är du va? fina sandra.

  2. Sandra Says:

    fina, fina emma.

Kommentera

