två i natten som redan hunnit bli morgon

ibland är det bra med en dator man sällan använder, för då dyker det ibland upp bilder man glömt av.

4 svar to “två i natten som redan hunnit bli morgon”

  1. emma Says:

    finis är det du som är! dina ord värmer mig såhär på kvällen. åh. de värmer så mycket. kan inte säga tack nog. finaste sandra.
    lite vi, kanske. lite du. lite jag. lite vi.

    sådant är fint. att finna gamla bortglömda foton, eller texter. och när bilderna är fina med.

  2. Alexander Nordström Says:

    Hejsaan , fin blogg du har 😀 !
    och header 😛

  3. Ema Says:

    Det är väldigt speciellt med träd.
    Jag älskar träd. Träd ger mig på sätt och vis lugn. Träd och skogen.
    Träd är nog nästan det enda jag tar kort på…
    Åh, alltså, ja. Bara ligga där och… Inte göra något annat.

    Älskar pling-ljudet. Det är ett av mina favoritljud…. Blir så glad av det! Haha!
    Åh, jag kan också ta med min som en väska – vilket är perfekt!
    Men knapparna(tangenterna?) har blivit lite tröga, så, som du får göra, får jag.

  4. ida Says:

    hahahahhahahaahaha! fin bild, snygg tjej 😉

Kommentera

