lite smått

det är rätt fint att ett av de ord som sökts på mest för att komma till min blogg är ”andningsuppehåll”

7 svar to “lite smått”

  1. Simone Says:

    å. jag fick ”dikter om förändring”. det gjorde mig också lite glad.

  2. Friday Says:

    Hos mig söker dom ”Du är en bön” och de är lite roligt, för när du googlar de så kommer min blogg upp först, och sedan kommer de upp om han som har skrivit den *tumme upp* Ingmar Johansson som skrev den kommer upp efter! 😀 Hejja hejja

  3. smultris Says:

    till mig kommer folk genom att ha googlat på ”gruppsex”… det känns ju charmigt 😉

    men iofs, ”kärleksdikter” är ett ord som leder till min blogg också tydligen, lite rarare än gruppsexet 😀

Kommentera

