du är lite långt bort för mitt eget bästa

dina nyckelben. dina kinder. dina ögonfransar. ditt morgonleende. ditt sätt att röra fingrarna längst mina blodådror. ditt hjärta som dunkar mot min kind. dina revben. dina läppar när du pratar. dina läppar när de är nära mina. dina fingertoppar. dina underarmar. din nacke.

2 svar to “du är lite långt bort för mitt eget bästa”

  1. emma Says:

    sandra, fina du. jag ryser av dina ord.
    åh.

  2. Cilax Says:

    Fint.
    Hälsn C

    Dina ord. Trösterika, sanna. Du helar mina trasiga delar. Ingen har älskat mig som du. Dina smekningar blir till tortyr när du är borta. Lämna mig inte min älskade

Kommentera

