livspåfyllning

ibland behöver jag krama dig för att veta att det ju faktiskt inte är så långt till allt det där jag saknar. till dig. det finns kvar lite i hjärtat. och i din omfamning minns jag hur det känns att vara trygg i sig själv.

2 svar to “livspåfyllning”

  1. Cilax Says:

    Det är såna texter som gör mest ont. I mig. Vackert

    • Sandra Says:

      egentligen är det konstigt att jag tar det här som en komplimang. för jag vill ju inte att det ska göra ont i dig. men ändå. är det fint på något sätt.

Kommentera

