regn, slickar hela staden

det är något visst med regnljud ändå. trots att jag älskar våren och solen har jag saknat precis det här ljudet. igår hade jag en sådär påträngande känsla av stress. som när man inte vet varför man är stressad och det stressar en ännu mer. nu. ja nu låter regnet och jag har precis den där känslan som gör att man vill vara  vaken hela kvällen och bara njuta.

5 svar to “regn, slickar hela staden”

  1. Simone Says:

    när jag läste detta fick jag extrem lust att gå med alldeles för hög musik i lurarna och lyssna på just som vatten, gärna när det är lite varmare och jag kan ha min lila jacka igen. gärna i din stad. gärna på väg till eller ifrån en fika med myskänslor i kroppen.

  2. matilda Says:

    ja, regn.

  3. emma Says:

    jag vill liksom krama tillbaka lite sådär.

    pratat med Emma (smalfilm), hon sa att hon tycker du är fin, att det värmde att du bryr dig om att hennes blogg är nere. att jag skulle hälsa dig. ❤ hon ska starta upp en ny blogg snart sa hon. en anonymare tror jag. så hon kommer snart igen.

    regn är vackert. regn mot plåttak frambringar så fint ljud. åh

    • Sandra Says:

      komsikomsifinadu!

      Ja, hon kommenterade faktiskt här för några dagar sen, så vi har pratat lite sen dess. men du är himla sin som säger till. ni är fina båda två. finemmor!

Kommentera

