allt är lite bättre nu

jag vet inte riktigt vilka ord jag ska använda. vi kikar på resor hit och dit och jag tänker att sommaren kanske blir rätt fin ändå. för jag går ju redan nu ut och dricker öl ibland. någon gång sätter vi oss på ett tåg och åker långt ut på landet där bara åkrar och vänner finns. vi pratar om att ses allihopa igen och förverkligar det nog. allt fastnar inte på kort eller i ord men jag tror jag njuter ändå. jobbar sådär lite lagom och hinner med livet, hinner med mig själv. den där konstiga oförklarliga känslan som tyngde mig är plötsligt borta.

2 svar to “allt är lite bättre nu”

  1. Elin Says:

    Äntligen vännen! Nu är sommaren här ❤

  2. Cilax Says:

    Det låter himla bra. Jag känner mig genast lite gladare.
    kram vännen

Kommentera

