du är i mina ord

jag kan ju inte ens skriva ord.
hur skulle jag. då säga det. Att
det är så evident och lätt m.ed dig.
att jag. gärna tar din hand. När
du är rädd för mörkret. kring oss.
att jag. inte a.lls har något emot.
om du skulle råka komma så nära. l.ite
så min hand. passade i. ditt n.ackhår. och.
kanske. att ditt huvud kunde vila.
mot min hals. hur skulle jag.
förklara att jag ibland. kikar på dig.
för att ditt leende tröstar mig.
alltid.

8 svar to “du är i mina ord”

  1. M. Says:

    Du vet att jag älskar det.

  2. emma Says:

    du är så mitt i prick sandra. åh. rytmen är magisk liksom orden.
    :*

  3. Sophie Says:

    Håller med dem andra, underbart.

  4. Lissie Says:

    Fina du 🙂 Tack för din kommentar och för dessa ord här. Kram

  5. Ida Says:

    Åh så fint!!

  6. Sandra Says:

    ni är så fina, vänner.

  7. Anonym Says:

    Jag smälte lite inombords när jag läste det här första gången. Det gör jag fortfarande. Du är så himla duktig!

Kommentera

