livet. inträngt.

det ligger korsord över hela bordet och vi äter jordgubbar mitt i natten. lägger oss när det ljusnar och går  upp alltför få timmar senare. kanske är det sommar ändå. trots att det inte riktigt känns ända ut och trots att jag måste planera allt det där. det där jag brukar göra så spontant och bara nu dricker vi öl eller nu åker vi och nattbadar eller kan du inte bara sova här inatt? allt det där blir planer och saker att hinna med mellan jobbpass. jag sover aldrig tillräckligt och jag önskar att jag hade dig.

4 svar to “livet. inträngt.”

  1. oroshjärta Says:

    ”livet inträngt! så målande känsla jag har just nu skrev att ”jag har trångt i mitt bröst” igår. Liknande. Kram&kärlek!

  2. Sophie Says:

    blir lycklig av att läsa det här, det är så fint och jag känner åter igen mig. du sätter ord på det jag inte kan förklara ibland. fint.

  3. Sandra Says:

    åhtackfinis.

Kommentera

