nästan ingenting

och jag skriver ju ingenting för jag vet inte det jag skulle behöva skriva är ju sånt man inte skriver sånt som inte får finnas den där känslan av att bara ligga i sängen och inte göra någonting inte våga tänka på vad hon sa inte våga bry sig för då blir man ju skör och jag tror jag saknar dig mer än vad som känns okej.

2 svar to “nästan ingenting”

  1. Sophie Says:

    det är så fint och jag vet inte vad jag ska säga för jag känner igen mig så innerligt och .. jag vet inte
    ibland räcker kanske ett hjärta.

Kommentera

