bara.. ett tag. snälla.

Jag faller för folk ibland
fokuserar på ett leende
hans hår
eller hennes linjer i händerna
fokuserar för att glömma
det där runtomkring
allt annat som världen påminner mig om
lite för ofta.
går det sådär.
för mycket verklighet och okontroll
så jag faller för folk ibland
håller en hand.
och låtsas.

3 svar to “bara.. ett tag. snälla.”

  1. ollegynther Says:

    Tänk att du får mig att le.

  2. emma Says:

    Ibland är sakerna som får en att le, inte alltid sådana ting som är fina, eller lätta. Det är lite underligt, men rätt fint i sig. Att det kan betyda någonting.

    Faller så fasligt lätt för människor. Skrämmer mig lite. Fast ibland behövs det, glömma omvärlden ungefär.

Kommentera

