när förvirringen tar fart

jag saknar titlar på dikter igen och jag skriver ju nästan aldrig. kan inte få ut det där som börjat samlas bakom hjärtat igen. nivet. vi pratar ju alla om mörker och höst. precis det. och kanske något annat. kanske det lilla faktum att jag inte har någon aning om vad jag vill eller knappt vem jag är längre. en känsla av att aldrig riktigt kunna vara helt ärlig. jag har ett jobb jag började trivas lite för mycket på precis innan jag måste därifrån och jag är alltså arbetslös igen  om en  månad och jag är rädd att inte orka plugga igen inte orka något. men det vet ni ju. det är ju inte det jag inte är helt ärlig om.

Kommentera

