ett halvår i iphonebilder.

 

nu har jag levt med min iphone i ungefär ett halvår. lite vår, lite sommar och en början till höst. jag kikar på bilder och blir ändå lite glad. sommaren var nog ändå rätt fin. med två utlandsvistelser, två inlandsvistelser, kaffe  och  vänner. så många nya människor jag tycker så fasligt mycket  om. whisky ur småflaskor och en egen brygga. bakispizza, djur att klappa på och grillningar. fester, många fikor och spontana infall. en himmel som ibland inte är grå och ja. jo. det var nog rätt fint.

 

 

 

 

 

 

 

8 svar to “ett halvår i iphonebilder.”

  1. Sophie Says:

    ser ut som en riktigt fin sommar det där! underbara bilder, blir glad och upprymd bara av att kolla på dem. det är något magiskt med sommaren ändå.

  2. matilda Says:

    ÅÅÅ. vilka fina bilder sandra!!

  3. matilda Says:

    ÅÅÅ. vilka fina bilder sandra!!!

    fireball

  4. Syster Says:

    jag tycker fasligt mycket om dig! (men jag kan inte förstå att du haft iphonen ett halvår!?)

  5. m. Says:

    jag tycker om din blogg. mycket.

Kommentera

