självcensur

jag har en dikt sparat i utkast på min  telefon som jag inte riktigt vågar skriva ner. som blev till i för mycket alkohol.

2 svar to “självcensur”

  1. Lissie Says:

    Jo, skriv den 😉 Det är oftast sådana texter som blir bäst. Eller ärligast…

    Jag…blev både glad och ledsen av att du känner igen dig i det jag skriver. Precis som du. På ett sätt är det skönt att inte vara ensam med att känna som man gör men samtidigt tappar man lite hopp när man förstår att andra också kan ha det så. Och ledsen för din skull, såklart! Ta hand om dig och sluta inte hoppas! Kram

  2. Malin Says:

    Jo!

Kommentera

