we all have different reasons for forgetting to breathe

jag lyssnar på Andrea Gibson med ryggen mot kuddar mot väggen igen och förundras igen. för jag skriver bara samma sak som känns gammalt men kan hennes ord kännas så hårt och djupt ännu så finns det nog hopp. för det mesta. faktiskt. det är ju trots allt den där årstiden då man får samla kastanjer i fickorna igen.

4 svar to “we all have different reasons for forgetting to breathe”

  1. Anonym Says:

    Hej… Är en kille som läste din blogg precis, snubblade över den… Kände bara att jag behöver träffa dig… 🙂 Inte mer än så… Skum känsla men när jag läste vad du skrivit fick jag en känsla av att jag måste träffas… maila mig… 😉

  2. Marie Says:

    (HAHHAHAHAH KOMMENTAREN HAHAHHAHAHAHAHA)
    Annars puss på dig!

  3. emma Says:

    du griper tag i mitt hjärta med dina kommentarer och dina ord här. åhsandra. kastanjer i fickor. åh.

Kommentera

