idag är en såndär kväll då jag egentligen inte borde blogga. det kommer bara komma ut massa skit. men egentligen. spelar det någon roll? den här bloggen finns trots allt till för att jag ska kunna spy ut det där. även om det inte riktigt går. även om jag känner många av er som läser lite för bra för att vara ärlig via internet. så jag döljer saker i ord som jag alltid gör. publicerar inte allt här. är ärlig men bara så att ni inte förstår. men just ikväll. just ikväll vet jag inte vad jag gör. med livet. med plugget. med jobbet. med dig. jag vet inte. det hade varit fint att ha en stark vilja. en dragning och en känsla av vad som är rätt. men det är dimma över staden och dimma kring min hjärna.

Kommentera

