vara ett med de som vet precis vem du är

jag orkar inte bli bortträngd. orkar inte riktigt kämpa för att vara kvar i varje vänskap jag har. orkar inte tänka framåt orkar inte vara ett substitut för något annat. världen är lite för komplicerad när jag egentligen behöver att den är enkel. jag vill nog fly lite igen. kanske till er. ni som träffade mig varje dag under två års tid och som kände mig utan och innan så att inget var komplicerat. ni som visste vad jag skulle säga innan jag sa det. ni som jag kunde vara tyst och mig själv med. just ikväll saknar jag er extra mycket.

Ett svar to “vara ett med de som vet precis vem du är”

  1. Rosita Says:

    Känner igen mig nästan för mycket. Bra skrivet!

Kommentera

