utan andetag

det är lite som att den där muren är tillbaka för jag vill ju skriva så mycket vill låta bli att använda punkter vill låta bli att använda ord bara trycka ut hjärnan eller hjärtat eller något annat på ett papper mot en datorskärm för att slippa det slippa känna så mycket och här skulle jag ju skrivit två extra ord men den där muren är ju som sagt i vägen och jag vräker istället ut ord utan mening för då känns det inte lika mycket visst gör det inte?

2 svar to “utan andetag”

  1. Lisa Says:

    Det som gör ont är inte alltid så snyggt tänker jag ibland..

  2. Lissie Says:

    Jag brukar iaf hoppas att det ska kännas mindre. Varierande resultat på det…

    Kram

Kommentera

