..men så vaknar vi bakfulla dränkta i mascara

och den här hösten blir väl precis som alla andra, trots att det snart är vinter. för jag gör planer som faller isär och det är mörkt hela dygnet. jag känner saker jag inte kan berätta mer än för ett worddokument och det tär på mig att vara tyst. orden har ju alltid funnits där och nu studsar dem mot min hud och vill vräka sig ut genom porer. men jag ler lite. gömmer mig bland vänner och bland öl. gråter när jag kommer hem.

6 svar to “..men så vaknar vi bakfulla dränkta i mascara”

  1. matilda Says:

    finis

  2. emma Says:

    sandravännen. saknar dina ord. beror kanske mest på att min internetanvändning inte är på topp.
    du skriver så det rör under huden. och känns i hjärtegropen. igenkänning.
    det är vackert att läsa om små leenden. det berör att läsa om ord bara worddokument får ta. för jag känner igen det, så väl.
    sänder dig kramar i den nalkande vinterfrosten.

    • Sandra Says:

      åhemma. jag blir så glad av att se ditt namn, fina människa! min ordanvändning är inte heller på topp, tyvärr. men dina ord är fina. och jag blir ju så glad av att läsa att det berör din hjärtegrop.
      en stor drös kramar tillbaka!

  3. darun Says:

    du skriver så fint..ibland lyckas andra skriva o beskriva sånt man själv inte lyckas med eller kan sätta ord på och det är precis det du gör här..orden som vill ut men som endast worddokument får läsa pga så mkt..varför kan inte allt ut,bara ut …du berör! kram

Kommentera

