och det är sånt som håller en över ytan.

och nu har musikhjälpen dragit igång igen och jag har alldeles för mycket att plugga som vanligt under den fina veckan. men efter torsdag tänker jag lyssna på musikhjälpen dygnet runt och bara dricka te med en hund i knät.

5 svar to “och det är sånt som håller en över ytan.”

  1. sophie Says:

    jag hoppas för all del att du inte haft för mycket att göra för att fira en helt underbar jul. kramar

  2. Emma Says:

    Fina, rara, söta Sandra. Jag har tänkt på dig på sistone. Du dyker liksom upp i mitt huvud då och då. Och nu har jag precis läst och njutit av dina ord som vanligt. Du kan det där verkligen, du kan få ned ord i text. Det beundrar jag dig för.

    M.v.h Emma
    (Sen är det en annan sak om du minns mig?)

    • Sandra Says:

      Emma, fina emma! såklart jag minns dig! jag saknar dig. vad hände egentligen med våra mail? är det jag som slutade svara? dumma dumma mig i så fall. hur behandlar livet dig? fint hoppas jag! åhja.
      åhfina!

  3. Emma Says:

    Å, vad glad jag blir.
    Jag känner mig ofta lättglömd, men inte nu.
    Jag saknar dig.

    Och jag undrar det samma… Skall vi pröva igen?
    Du? Nej, jag tror snarare att det är jag. Klantig som jag är.
    Mejl verkar försvinna spårlöst i min inkorg.
    Sorgligt, men det tycks vara helt sant.

    Livet behandlar mig dåligt för tillfället. Men ljusare dagar kommer. Bokstavligt talat.

    Hur behandlar livet dig? Berätta för mig. Du har min mejl.

    Å, fina. Kram ❤

Kommentera

