kanske

det händer inte så mycket här för det händer saker hela tiden överallt i livet. ibland vill jag skriva om saker som faller sönder lika lätt som tapeterna vi river av våra väggar men ibland vill jag lika gärna skriva om hur helt och fint det blir när det blir klart. om hur jag kanske blir lite helare och finare. kanske att denna vintern ändå inte blir så mycket vinter.

2 svar to “kanske”

  1. emma Says:

    jag älskar hur du binder samman ord till underbara meningar som skapar flödande stycken. jag skulle kunna livnära mig på dem. åh sandra, du är så fin.

  2. Lissie Says:

    Det här var himla fint! Och tack snälla för din kommentar 🙂 Gott nytt år på dig 🙂

Kommentera

