konsten att gå sönder

plötsligt blev det dags att bestämma sig igen. 1 april och helt plötsligt ska man veta vad man vill göra om ett halvår och ett halvår framöver från det. jag är lika vilsen som jag alltid är. helt drömlös. och kanske är det lite värre denna gången. denna gången trivs jag så bra med livet och jag vet inte ens vart jag bor till hösten. oklarhet och förvirring. begraver huvudet i soffkuddar och tänker att det löser sig imorgon det löser sig imorgon.

Ett svar to “konsten att gå sönder”

  1. Anonym Says:

    oj vad jag känner igen mig.

Kommentera

