nämen, se, nu snöar det på wordpress igen. jag kommer så väl ihåg när vi upptäckte det första gången. snö. ute är det dock flera plusgrader och ofta så soligt att man kan tro att det är vår. jag klagar dock inte alls. jag trivs i vädret och snön kan få komma först framåt julafton. adventsljuset tänder jag dock ändå och idag bakade jag och hon pepparkakor. jag har nog aldrig gjort så fula pepparkakor men aldrig heller varit så nöjd med att de varit så fula. nivet. jag skriver inte så mycket längre. har börjat plugga och har inte alls samma tentaångest som alltid vägt så tungt. hösten har kommit och gått men kylan har inte tagit sig riktigt lika långt in i år.

Kommentera

