Skrivpuff, 56

Min förkylning blir bara värre, och jag vill bara bli frisk. Idag kommer att spenderas i soffan med filtar och så mycket varm dryck som möjligt. Jag vill tillbaka till i somras och till kentkonserten. Till värmen som jag hatade så mycket. Till hur vi gömde oss i skuggan bakom buskarna, hur vi behövde springa för att hinna ta våra saker innan hela kön trampade över dem. Jag älskar konsertyran. Hur galna människor blir vid minsta lilla ljud som skulle kunna betyda insläppning. Just den kentkonserten blev min biljett avriven, bokstavligt. Inte avriven som i att de river bort biten som de ska göra, utan de rev biljetten på mitten, för att de var så stressade. Jag och Marie sprang allt vi kunde fram till scenen. Överallt sprang folk, verkligen överallt. Jag vill ha sommar igen.

3 svar to “Skrivpuff, 56”

  1. Rickard Says:

    Jag längtar också till sommaren, men inte Kent. Min dotter var och såg dem på Storsjöyran i Östersund hon gillade dem. Hoppas du blir frisk snart. Rickard

  2. Sandra Says:

    Kent är fina. Men längtar mest till Placebo nu! :> tack!

  3. Marie Says:

    Det var helt underbart. Och jag saknar den dagen väldigt ofta… Det var fint<3

Lämna en kommentar